Regulamin serwisu
§ 1 Definicje
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości
prawnej, która składa Zamówienie na Usługi i zawiera Umowę zgodnie z niniejszym Regulaminem i przepisami
prawa.
Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
dokonująca zakupu Usług w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
lub pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupu Usług w
zakresie związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie
posiada ona dla Klienta charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez
niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej.
Konto – indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę,
po dokonaniu przez Klienta Rejestracji.
Rejestracja – czynność faktyczna dokonana w sposób określony w Regulaminie, umożliwiająca
założenie Konta Klienta.
Usługi – usługi on-line oferowane do sprzedaży przez Sprzedawcę na odległość, za
pośrednictwem Strony Internetowej, wskazane szczegółowo na Stronie Internetowej. Usługi odnoszące się do
danych w postaci cyfrowej stanowią Usługi Cyfrowe (zgodnie z definicją poniżej).
Sprzedawca – Mikołaj Trojan prowadząca działalność gospodarczą pod firmą flowmail - Mikołaj
Trojan z siedzibą w Straszęcinie, adres: Straszęcin 106, 39-218, NIP: 8722421258, REGON: 380925315.
Ze Sprzedawcą można się skontaktować w następujący sposób:
- mailem na adres: mikolaj@flowmail.pl
- telefonicznie pod numerem: 535 442 017
- pisemnie na adres siedziby;
- w inny sposób wskazany na Stronie Internetowej.
Strona Internetowa – strona znajdująca się pod adresem www.flowmail.pl, za pośrednictwem
której prowadzona jest sprzedaż Usług na odległość. Informacje o funkcjonalnościach Strony Internetowej oraz
technicznych środkach jej ochrony, dostępności wsparcia technicznego i aktualizacji, a także mających
znaczenie kompatybilnościach i interoperacyjnościach Strony Internetowej, o których Sprzedawca wie lub
powinien wiedzieć, znajdują się na Stronie Internetowej.
Usługi Cyfrowe – usługi pozwalająca konsumentowi na:
- wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej,
- wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta
lub innych użytkowników tej usługi,
- inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej.
Umowa – umowa o świadczenie usług cyfrowych, zawarta na odległość za pośrednictwem Strony
Internetowej na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy.
§ 2 Zasady ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady oraz sposób rejestracji Konta, sprzedaży Usług prowadzonej przez
Sprzedawcę na odległość za pośrednictwem Strony Internetowej, a w szczególności określa sposób składania
Zamówień, dostawy zamówionych Usług, dokonywania płatności przez Klienta, anulowania Zamówienia,
odstąpienia od Umowy przez Konsumenta oraz składania i rozpatrywania reklamacji.
- Pełna treść Regulaminu znajduje się w siedzibie Sprzedawcy oraz na Stronie Internetowej, gdzie klienci
mogą przeglądać Regulamin bez ograniczeń oraz mogą sporządzić jego wydruk.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa
polskiego.
- Do umów zawieranych pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem na odległość stosuje się postanowienia ustawy z
dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta („Prawa Konsumenta”).
§ 3 Rejestracja Konta
- W celu dokonania Rejestracji i założenia Konta Klienta, Klient wypełnia formularz rejestracyjny
udostępniony na Stronie Internetowej i przesyła go drogą elektroniczną Sprzedawcy.
- Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne hasło.
- Klient ma obowiązek wypełnić wszystkie pola formularza rejestracyjnego z wyjątkiem tych, które oznaczone
są jako opcjonalne.
- Klient ponosi odpowiedzialność za prawdziwość i prawidłowość danych podanych przez niego w formularzu
rejestracyjnym.
- Klient może posiadać jedno Konto Klienta.
- Klient zobowiązany jest nie udostępniać Konta Klienta osobom trzecim. Sprzedawca nie ponosi
odpowiedzialności za transakcje dokonane przez nieuprawnione osoby trzecie, które uzyskały dostęp do
Konta Klienta w wyniku niedochowania zasad ostrożności przez Klienta przy posługiwaniu się loginem i
hasłem do Konta.
- Przesłanie wypełnionego formularza rejestracyjnego jest równoznaczne z wolą zawarcia przez Klienta umowy
o świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Wypełniając formularz rejestracyjny, Klient potwierdza zapoznanie się, akceptację i przyjęcie do
stosowania postanowień Regulaminu i oświadcza, że zapoznał się z zasadami przetwarzania jego danych
osobowych przez Sprzedawcę.
- Po przesłaniu prawidłowo wypełnionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje potwierdzenie
dokonania Rejestracji drogą elektroniczną na podany w formularzu rejestracyjnym adres poczty
elektronicznej.
- W celu usunięcia Konta Klienta, Klient zwraca się do Sprzedawcy z prośbą o usunięcie Konta na adres
e-mail podany w §1 pkt. 6 Regulaminu.
- Sprzedawca uprawniony jest do usunięcia Konta Klienta, w przypadku nieprzestrzegania przez Klienta
postanowień Regulaminu.
§ 4 Składanie Zamówień
- Składanie Zamówień przez Klienta na Usługi za pośrednictwem Strony Internetowej możliwe jest zarówno po
zarejestrowaniu się i założeniu Konta Klienta jak i bez dokonywania Rejestracji (o ile Sprzedawca
udostępnia taką funkcję).
- Informacje o Usługach dostępne na Stronie Internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu
Cywilnego, są one jedynie zaproszeniem do składania ofert zakupu przez Klienta w rozumieniu art. 71
Kodeksu cywilnego. Przeglądanie ww. informacji nie wymaga Rejestracji.
- Złożenie Zamówienia przez Klienta (nawet jeżeli Klient jednocześnie je opłacił) jest równoznaczne ze
złożeniem Sprzedawcy oferty nabycia Usług.
- W celu złożenia Zamówienia, Klient wypełnia formularz Zamówienia udostępniony na Stronie Internetowej.
- W formularzu Zamówienia należy podać informacje niezbędne do realizacji Zamówienia.
- W formularzu Zamówienia Klient może wskazać dodatkowo dane wymagane dla wystawienia faktury VAT.
- Klient ma obowiązek wypełnić wszystkie pola formularza Zamówienia z wyjątkiem tych, które oznaczone są
jako opcjonalne.
- Poprawnie wypełniony formularz Zamówienia Klient wysyła drogą elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór
odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu Zamówienia.
- Aby zakończyć składanie Zamówienia, należy kliknąć przycisk „Kupuję i płacę”.
- Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji poprzez wiadomość e-mail przesłaną na
adres poczty elektronicznej Klienta podany podczas Rejestracji.
- Umowa zostaje zawarta pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem w chwili otrzymania przez Klienta potwierdzenia
przyjęcia Zamówienia do realizacji oraz pod warunkiem dokonania zapłaty za Zamówienie przez Klienta.
- Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi i treści zawieranej Umowy
następuje poprzez przesłanie Konsumentowi wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 10 powyżej,
zawierającej potwierdzenie zawarcia umowy na odległość w rozumieniu art. 21 Praw Konsumenta.
- Klient ponosi odpowiedzialność za prawdziwość i prawidłowość danych podanych przez niego w formularzu
Zamówienia.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze Zamówienia lub innych dyspozycji Klienta,
powstałe wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych.
- Składanie Zamówień bez Rejestracji odbywa się na tych samym zasadach, co składanie Zamówienia po
dokonaniu Rejestracji, z wyjątkiem dodatkowego obowiązku Klienta do każdorazowego uzupełnienia wszelkich
danych wymaganych do złożenia Zamówienia, które to dane w przypadku dokonania Rejestracji uzupełniane są
automatycznie.
§ 5 Sposób zapłaty
- Klient ma obowiązek opłacić Zamówienie. Dostępne dla Klienta formy płatności podane są na Stronie
Internetowej.
- Szczegółowe warunki korzystania z poszczególnych form płatności, udostępnianych przez podmioty trzecie,
określone są w regulaminach udostępnianych przez te podmioty.
- Korzystanie z ww. form płatności oznacza akceptację przez Klienta ww. regulaminów oraz oznacza
udostępnienie danych osobowych Klienta na rzecz takich podmiotów trzecich w zakresie niezbędnym do
realizacji płatności.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za działania lub zaniechania podmiotów trzecich realizujących
proces płatności.
- Przyjęcie Zamówienia do realizacji następuje pod warunkiem dokonania płatności za zamówione Usługi.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznej lub kartą
płatniczą, czas realizacji Zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji
płatności.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Stripe.
§ 6 Ceny
- Wszystkie ceny Usług umieszczone na Stronie Internetowej zawierają podatek VAT, nie zawierają informacji
dotyczących ewentualnych opłat celnych (o ile wystąpią), jak również nie uwzględniają kosztów dostawy.
- Koszty dostawy jak i ewentualne opłaty celne (o ile wystąpią) doliczane są do ceny zamawianych Usług i
ponosi je Klient.
- Łączna cena Zamówienia obliczana jest według z uwzględnieniem wyborów dokonanych przez Klienta w trakcie
procesu składania Zamówienia, zgodnie ze stawkami wskazanymi na Stronie Internetowej.
- Łączna cena Zamówienia wskazana jest w podsumowaniu Zamówienia i akceptowana przez Klienta poprzez
kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen Usług znajdujących się na Stronie
Internetowej, wprowadzania nowych Usług do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych,
bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z przepisami prawa.
- Powyższe uprawnienia nie naruszają praw Klientów, którzy zawarli Umowy przed datą wejścia w życie ww.
zmian lub praw Klientów uprawnionych do korzystania z danej promocji, zgodnie z jej zasadami i w okresie
jej trwania.
- W przypadku obniżenia ceny Usług Sprzedawca obok informacji o cenie zamieszcza również informację o
najniższej cenie tych Usług, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
- Jeżeli dane Usługi są oferowane do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej
cenie Sprzedawca zamieszcza również informację o najniższej cenie tych Usług, która obowiązywała w
okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tych Usług do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
§ 7 Realizacja Zamówienia
- Po otrzymaniu Zamówienia złożonego za pośrednictwem Strony Internetowej, następuje weryfikacja
dostępności zamówionej przez Klienta Usługi.
- Jeżeli Usługa jest dostępna, a realizacja Zamówienia jest możliwa, Zamówienie jest realizowane zgodnie z
warunkami określonymi poniżej.
- Sprzedawca dostarcza Klientowi Usługę niezwłocznie po zawarciu Umowy w sposób opisany na Stronie
Internetowej.
- Sprzedawca zobowiązuje się, w ramach Umowy, dostarczyć Usługi zgodne z Umową.
- Wraz z Usługą Sprzedawca dostarczy Klientowi odpowiedni dowód zakupu.
- W przypadku braku możliwości realizacji Zamówienia Klienta w całości lub braku możliwości realizacji
Zamówienia w czasie przewidzianym na jego realizację, Sprzedawca poinformuje o zaistniałej sytuacji
Klienta. W przypadku braku możliwości realizacji Zamówienia jedynie w odniesieniu do części Usług
objętych Zamówieniem, Klient zostanie poinformowany o stanie Zamówienia i ma prawo anulować Zamówienie w
całości lub w części. Decyzję co do dalszego sposobu realizacji zamówienia Klient przekazuje Sprzedawcy
poprzez zwrotną wiadomość e-mail na adres Sprzedawcy. W takiej sytuacji Klient może wybrać:
- częściową realizację, co powoduje zrealizowanie Zamówienia w zakresie
dotyczącym wyłącznie możliwych do wysyłki Usług. Umowa zostaje wówczas rozwiązana odnośnie
niemożliwej do realizacji części Zamówienia. Sprzedawca zostaje zwolniony z obowiązku realizacji
Zamówienia w zakresie niemożliwych do dostarczenia Usług i jest zobowiązany zwrócić koszty,
poniesione przez Klienta, w zakresie niemożliwej do realizacji części Zamówienia, niezwłocznie,
nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia przekazania Sprzedawcy decyzji
przez Klienta zgodnie z tym ust. 6, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył
Klient;
- anulowanie całości Zamówienia, co powoduje rozwiązanie Umowy odnośnie całego
przedmiotu Zamówienia. Sprzedawca zostaje wówczas zwolniony z obowiązku realizacji Zamówienia w
całym zakresie i jest zobowiązany zwrócić poniesione dotychczas przez Klienta koszty złożenia
Zamówienia niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia
przekazania Sprzedawcy decyzji przez Klienta zgodnie z tym ust. 6, przy użyciu takiego samego
sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
- Usługi są udostępniane w najnowszej wersji, dostępnej w chwili zawarcia Umowy. Sprzedawca poinformuje o
aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń, niezbędnych do zachowania zgodności Usług z Umową, a
Konsument powinien wówczas zainstalować tę aktualizację w rozsądnym terminie, w szczególności w czasie
wskazanym przez Sprzedawcę.
- Jakiekolwiek zmiany w Usłudze, inne niż niezbędne do zachowania zgodności Usługi z umową, mogą być
wprowadzane w wyjątkowych okolicznościach wskazanych w §13 ust. 2 Regulaminu. Konsument zostanie
poinformowany z wyprzedzeniem o wprowadzanych zmianach.
- Sprzedawca nie może dokonać zmiany Usługi Cyfrowej dostarczanej w sposób jednorazowy.
- Jeżeli Klient nie zainstaluje w rozsądnym czasie aktualizacji dostarczonych przez Sprzedawcę zgodnie z
ust. 7 powyżej, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Usługi z Umową wynikający
wyłącznie z braku aktualizacji, jeżeli:
- poinformował Konsumenta o aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania;
- niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z błędów w instrukcji
instalacji dostarczonej przez Sprzedawcę.
§ 8 Odstąpienie przez Konsumenta od Umowy o dostarczenie Usług Cyfrowych
- Jeżeli Klient jest Konsumentem, na podstawie Praw Konsumenta, przysługuje mu prawo do odstąpienia od
Umowy zgodnie z poniższymi postanowieniami.
- Jeżeli Klient nie jest Konsumentem, poniższych postanowień nie stosuje się.
- Konsument może odstąpić od Umowy o dostarczenie Usług Cyfrowych bez podawania przyczyny w ciągu 14
(czternastu) dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy, poprzez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od
Umowy, z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed
upływem ww. terminu.
- Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach określonych szczegółowo w
art. 38 ust. 1 Praw Konsumenta.
- W przypadku odstąpienia od Umowy jest ona uważana za niezawartą.
- Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy można złożyć w dowolnej formie, pod warunkiem, że z oświadczenia
wynika wola odstąpienia od Umowy, w tym na formularzu, którego wzór dostępny jest pod Regulaminem jako
Załącznik nr 1, jak również na formularzu odstąpienia od umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do Praw
Konsumenta.
- Sprzedawca zwraca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia
Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez Konsumenta płatności. Zwrot płatności
następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że w oświadczeniu o
odstąpieniu od Umowy sprzedaży Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się
dla niego z żadnymi kosztami.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Usługi będące wynikiem korzystania z niej w
sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Usługi (o ile
dotyczy).
- W przypadku odstąpienia od Umowy, od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy,
Sprzedawca nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez
Konsumenta w trakcie trwania Umowy, z wyjątkiem treści, które:
- są użyteczne wyłącznie w związku z Usługą Cyfrową, która stanowiła przedmiot Umowy,
- dotyczą wyłącznie aktywności Konsumenta w trakcie korzystania z Usług Cyfrowych;
- zostały połączone przez Sprzedawcę z innymi danymi i nie mogą zostać z nich wydzielone lub mogą
zostać wydzielone jedynie przy nakładzie niewspółmiernych wysiłków;
- zostały wytworzone przez Klienta wspólnie z innymi konsumentami, którzy nadal mogą z nich
korzystać.
- Z wyjątkiem przypadków, o których mowa w ust. 8 pkt a-c, Sprzedawca na żądanie Konsumenta udostępni mu
treści inne niż dane osobowe, które zostały dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta w trakcie
trwania Umowy. Konsument ma prawo odzyskać treści cyfrowe od Sprzedawcy nieodpłatnie, w rozsądnym
terminie i powszechnie używanym formacie.
- W przypadku odstąpienia od Umowy, Sprzedawca może uniemożliwić Konsumentowi dalsze korzystanie z Usługi,
w szczególności poprzez zablokowanie Konta. Przepis ten nie ma wpływu na uprawnienia, o których mowa w
ust. 9 powyżej.
§ 9 Reklamacje
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową Usługi Cyfrowej dostarczanej jednorazowo
lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Domniemywa się, że brak zgodności Usługi Cyfrowej z Umową, który ujawnił się przed upływem roku od
chwili dostarczenia Usługi Cyfrowej, istniał w chwili jej dostarczenia.
- W przypadku Usług Cyfrowych dostarczanych w sposób ciągły Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak
zgodności z Umową Usług Cyfrowych, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z Umową
miały być dostarczane. Domniemywa się, że brak zgodności Usługi Cyfrowej z Umową wystąpił w tym czasie,
jeżeli w tym czasie się ujawnił.
- Domniemania określone w ust. 1 i 2 nie mają zastosowania, jeżeli:
- środowisko cyfrowe Konsumenta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których
Sprzedawca poinformował go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem Umowy;
- Konsument, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem Umowy o obowiązku
współpracy ze Sprzedawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla
siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności Usług Cyfrowych z Umową w
odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego Konsumenta, nie wykonuje tego obowiązku.
- Konsumentowi przysługuje uprawnienie do żądania naprawy lub wymiany Usługi Cyfrowej na wolną od wad, jak
również obniżenia ceny lub odstąpienia od Umowy, o ile wada jest istotna.
- Powyższe uprawnienia przysługują tylko Klientom będącym Konsumentami. W stosunkach między Sprzedawcą, a
Klientem niebędącym Konsumentem rękojmia za wady jest wyłączona.
- Reklamacje dotyczące Usług mogą być zgłaszane listownie na adres korespondencyjny lub adres e-mail
Sprzedawcy wskazany w Regulaminie. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko Konsumenta oraz dokładny
opis i wskazanie okoliczności stanowiących podstawę reklamacji. Do reklamacji należy dołączyć dowód
zakupu Usługi.
- Sprzedawca, po otrzymaniu reklamacji, ustosunkuje się do niej i poinformuje Konsumenta o dalszym
postępowaniu najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia doręczenia reklamacji.
Odpowiedź na reklamację jest udzielana pisemnie za pośrednictwem poczty lub za pośrednictwem zwrotnej
wiadomości e-mail.
- W przypadku uznania reklamacji, reklamowana Usługa zostanie naprawiona. Jeśli nie będzie to możliwe,
Sprzedawca zwróci Konsumentowi równowartość ceny reklamowanej Usługi niezwłocznie, nie później jednak
niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia decyzji o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, przy użyciu
takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.
- W zakresie reklamacji Konsument może realizować uprawnienia przyznane mu przez Prawa Konsumenta m.in. za
brak zgodności Usługi z Umową.
- Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego Konsumentowi przysługuje prawo do dochodzenia
nieuwzględnionych roszczeń w sądzie powszechnym właściwym miejscowo według przepisów kodeksu
postępowania cywilnego oraz z uwzględnieniem bezwzględnie obowiązujących przepisów w zakresie praw
konsumenta, w tym w zakresie wyboru prawa właściwego dla rozstrzygania sporów.
- Sprzedawca informuje Konsumenta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji Usług, m.in. poprzez złożenie przez Konsumenta po zakończeniu postępowania reklamacyjnego
wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Pozasądowe
dochodzenie roszczeń jest bezpłatne.
§ 10 Dane osobowe
Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Klientów
zostały zawarte w Polityce Prywatności dostępnej na Stronie Internetowej.
§ 11 Świadczenie usług drogą elektroniczną
- Sprzedawca jest jednocześnie usługodawcą usług świadczonych drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy o
świadczeniu usług drogą elektroniczną. Niniejszy Regulamin stanowi jednocześnie regulamin świadczenia
usług drogą elektroniczną.
- Dla współpracy z systemem informatycznym, którym posługuje się Sprzedawca, Klient musi dysponować
sprzętem i systemem spełniającym następujące wymagania techniczne:
- komputer z internetową przeglądarką www z włączoną obsługą plików „cookies”;
- połączenie z siecią Internet;
- poprawnie skonfigurowaną pocztę elektroniczną.
- Klienta obowiązuje zakaz: dostarczania treści o charakterze bezprawnym, działania w sposób naruszający
prawo czy w celu obejścia prawa, a także w sprzeczności z zasadami współżycia społecznego lub dobrymi
obyczajami, korzystania ze Strony Internetowej w sposób zakłócający jej funkcjonowanie lub uciążliwy dla
Sprzedawcy oraz innych Klientów.
- Do reklamacji usług świadczonych drogą elektroniczną stosuje się odpowiednio postanowienia § 9
Regulaminu.
§ 12 Opinie
- Każda osoba, która posiada Konto, może oceniać Usługi i dodać recenzję.
- Sprzedawca sprawdza, czy dana recenzja Usługi została dodana przez osobę, która faktycznie kupiła Usługi
na podstawie Umowy i jeśli okaże się, że tak, wówczas przy danej recenzji Usługi dodawany jest komunikat
„Zweryfikowana zakupem”.
- W każdym przypadku, gdy przy recenzji Usługi nie występuje komunikat „Zweryfikowana zakupem” oznacza to,
że recenzja została dodana przez osobę, która nie kupiła na Stronie Internetowej Usługi na podstawie
Umowy lub Sprzedawca nie był w stanie zweryfikować takiego zakupu.
§ 13 Zmiana Regulaminu
- Regulamin obowiązuje od dnia 01.10.2024 roku.
- Regulamin może ulec zmianie z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub organizacyjnych.
- O zmianie Regulaminu i dacie, od której będzie obowiązywał zmieniony Regulamin, Sprzedawca informuje, na
co najmniej 14 dni przed datą wejścia w życie zmiany, przez umieszczenie na Stronie Internetowej
wiadomości o zmianie Regulaminu oraz treści zmienionego Regulaminu.
- Klienci, którzy dokonali Rejestracji i posiadają Konto Klienta, są informowani o zmianie Regulaminu
poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej wskazany przez nich w formularzu rejestracyjnym,
informacji o zmianie Regulaminu lub poprzez komunikat na Koncie Klienta.
- Wszystkie Zamówienia złożone przed dniem wejścia w życie zmienionego Regulaminu są realizowane na
podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania Zamówienia przez Klienta.
Straszęcin, dnia 1.10.2024 r.
ZAŁĄCZNIK nr 1
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od Umowy)
Adresat: [firma/nazwa], [pełny adres], e-mail: [ • ]
Oświadczenie: Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od
umowy sprzedaży następujących towarów(*) umowy dostawy następujących towarów(*) umowy o dzieło
polegającej na wykonaniu następujących towarów(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*):
Imię i nazwisko konsumenta(-ów):
Adres konsumenta(-ów):
Numer konta bankowego:
Podpis konsumenta(-ów): (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data:
(*) Niepotrzebne skreślić.